II. Платформа для навчальних закладів

6. Огляд Microsoft Office 365

6.2. Використання Microsoft Lync 2010

З допомогою програми Microsoft Lync 2010 ви можете у режимі реального часу спілкуватися з іншими користувачами, обмінюватися з ними текстовими повідомленнями, здійснювати аудіо- та відеовиклики. Крім того, Lync забезпечує можливість організовувати групові відеоконференції (мережні наради), під час проведення яких учасники можуть надавати в онлайні спільний доступ до своїх робочих столів, файлів і презентацій.

Огляд функцій Microsoft Lync 2010

До базових функцій Microsoft Lync 2010 належать такі види комунікації, як передавання миттєвих повідомлень, голосова та відеотелефонія. Розширені функції, що їх надає засіб, — це результат інтеграції з іншими програмами Microsoft. Перелічимо деякі з них:

  • використання контактів Microsoft Outlook 2010;
  • доступність контактів служби локальних директорій, наприклад Microsoft Exchange Server;
  • організація мережних нарад в Microsoft Outlook 2010;
  • можливість бачити усіх людей, що працюють з певним документом Microsoft Office 2010.

Підключення облікового запису Microsoft Lync 2010 в Microsoft Outlook 2010

Щоб скористатися базовими функціями програми Lync 2010, необхідно здійснити вхід до неї під обліковим записом Office 365, а щоб мати доступ до контактів Outlook, змогу створювати та проводити мережні наради, обліковий запис Office 365 потрібно додати в Microsoft Outlook 2010.

  • Запустіть програму Microsoft Lync 2010, як адресу для входу вкажіть обліковий запис Office 365, після чого клацніть кнопку Увійти. Виберіть контакт і розпочніть спілкування з ним.
  • Запустіть програму Microsoft Outlook 2010, перейдіть на вкладку Файл і клацніть кнопку Додати новий обліковий запис. Введіть усі необхідні дані.

Створення мережної наради

Запустіть програму Microsoft Outlook.

Клацніть кнопку Створити елементи і в меню, що відкриється, виберіть Мережна нарада.

У полі Кому вікна, що відкриється, через кому введіть електронні адреси учасників наради. Далі в полі Тема зазначте тему наради. Вкажіть дату та час її проведення (рекомендуємо час початку наради вказати на 15 хвилин раніше, ніж заплановано, а час завершення — на 15 хвилин пізніше від запланованого). Клацніть кнопку Надіслати.

Проведення мережної наради

За 5 хвилин до початку наради запустіть Microsoft Lync 2010 і увійдіть у Office 365 під своїм обліковим записом.

Запустіть Microsoft Outlook 2010, перейдіть до папки відправлених повідомлень. Відкрийте відправлене запрошення учасникам вебінару і клацніть посилання для приєднання до зустрічі.

У вікні, яке відкриється, простежте за тим, щоб було увімкнено перемикач Використовувати програму Lync (інтегроване аудіо та відео), і клацніть кнопку ОК.

Тепер ви готові до проведення вебінару. Ваше ім'я вказано в розділі Доповідачі, і вам потрібно лише дочекатися, доки всі учасники вебінару підключаться до нього.